گیاهان چینی برای نفریت لوپوس: تندر خدا واین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گیاهان چینی برای نفریت لوپوس: تندر خدا واین

به عنوان یک بیمار مبتلا به نفریت لوپوس، تا کنون با گیاهان چینی درمان شده اند؟ تندر خدا واین بومی چین، کره و ژاپن است، شده است و در کشورهای آسیایی برای اهداف پزشکی استفاده می شود. با این حال، شما ممکن است نفریت لوپوس به خوبی درمان؟ برای پیدا کردن جواب ما را دنبال کنید.

نفریت لوپوس متعلق به یک بیماری شایع خود ایمنی ناشی از لوپوس اریتماتوی سیستمیک. SLE یک بیماری خود ایمنی است که در آن زمانی که سیستم ایمنی بدن به اشتباه حمله به کلیه ها، رگ های خونی، پوست و دیگر ارگان های خود است. بنابراین، درمان های است که می تواند التهاب و اختلال در سیستم ایمنی بدن مبارزه برای کمک به کنترل پیشرفت نفریت لوپوس.

مزایای تندر خدا واین برای بیماران نفریت لوپوسی

-Helps التهاب مبارزه و سرکوب سیستم ایمنی بدن، که ممکن است پروتئین و خون در ادرار را کاهش دهد و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها. همچنین می تواند به جلوگیری از سرطان کمک کند اتفاق می افتد.

- کمک به بازسازی یک سیستم ایمنی جدید با برخی از گیاهان چینی با هم و برای کنترل کردن ریشه و علت زمینه ای از نفریت لوپوس.

با این حال، به دلیل تندر خدا واین شامل برخی مواد شیمیایی می تواند عوارض جانبی مانند دارند: که می تواند از بروز بیماری های استخوان در زنانی که آن را برای بیش از 5 سال افزایش یابد، می تواند باعث خارش پوست یا تغییرات قاعدگی. می تواند باروری مردان با تغییر اسپرم را کاهش دهد.

بنابراین، آن را نشان می دهد که این گیاه، تحت هدایت گیاه شناس حرفه ای است. اما خبر خوب این است که چینی کارشناسان تندر خدا واین با گیاهان دیگر برای کاهش عوارض جانبی آن در درمانگاه همزمان. استفاده از گیاهان چینی فقط یک جنبه از درمان نفریت لوپوس است. به عنوان یک ماده در واقع، بهترین درمان باید قادر به دستیابی به دو تابع است: یکی حذف لوپوس در خون و رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ها می باشد، از سوی دیگر برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه تر . در این صورت، زندگی بهتر و بدون دیالیز و پیوند کلیه می توان انتظار داشت. اگر شما با درمان فعلی خود راضی نیست و علاقه مند که چگونه آنها در چین از ریشه درمان، لطفا با ما با ترک یک پیام در زیر و یا از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com بگویم، ما خوشحال هستند پاسخ در 48 ساعت.





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس، لوپوس درمان، گیاهان چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: